fbpx
המדריך המלא לצו ראשון לשנת 2020

תכנית הלימודים לערכת ההכנה של אפליקציית צו ראשון-קשה באימונים, קל בצו!

מעודכן בהתאם להליכי המיון החדשים – 2023

תכנית הלימוד לערכת ההכנה של אפליקציית צו ראשון נבנתה ע"י אנשי מקצוע, מומחים מתחום ההוראה המתקנת ומיומנויות הלמידה, המכירים היטב את מבחני הצו הראשון ואת אוכלוסיית הנערים בישראל.
בהתאם לכך, תכנית הלימוד מחולקת לשלוש תכניות נפרדות, כל אחת בהתאם לצרכי הנער ומסוגלותו האישית.

תכנית הלימוד לשבועיים

תכנית הלימוד לשבועיים – הינה תכנית אינטנסיבית הכוללת לימודים במשך 14 יום, 86 דקות בכל יום בממוצע. התכנית מותאמת לנערים שחומר הלימוד, בדגש על הפרק הכמותי, אינו חדש עבורם והם בקיאים בחומר. בהתאם לכך, במהלך תכנית הלימוד ישנם אך ורק שני 'תרגולים חוזרים', המיועדים לביצוע של מבחן או פרק פעם נוספת, במטרה להכיר את הפרק טוב יותר ולהעלות את הציון בפרק זה. ניתן לומר כי התכנית מותאמת עבור ילידי הארץ, תלמידי 5 יחידות במתמטיקה, שממוצע ציוניהם בכל המקצועות יחד, עומד על 85 ומעלה.

תכנית הלימוד לחודש

תכנית הלימוד לחודש – הינה תכנית נוחה באופן יחסי, הכוללת לימודים במשך 28 יום, 50 דקות בכל יום בממוצע. התכנית מותאמת לנערים שחומר הלימוד, בדגש על הפרק הכמותי, אינו חדש עבורם אך ככל הנראה יידרש להם זמן נוסף עבור רענון החומר. בהתאם לכך, במהלך תכנית הלימוד ישנם שלושה 'תרגולים חוזרים', המיועדים לביצוע של מבחן או פרק פעם נוספת, במטרה להכיר את הפרק טוב יותר ולהעלות את הציון בפרק זה. ניתן לומר כי התכנית מותאמת עבור ילידי הארץ, תלמידי 4 יחידות במתמטיקה, שממוצע ציוניהם בכל המקצועות יחד עומד על 70-85. תכנית זו הינה ע"פ רוב התכנית המתאימה ביותר עבור רוב האוכלוסייה.

תכנית הלימוד לחודשיים

תכנית הלימוד לחודשיים – הינה תכנית מרווחת מאוד, הכוללת לימודים במשך 56 יום, 35 דקות בכל יום בממוצע, כאשר בכל שבוע ישנו יום אחד בו ניתן לבצע הפסקה. התכנית מותאמת לנערים שחומר הלימוד, בדגש על הפרק הכמותי, חדש עבורם או שככל הנראה יידרש להם זמן נוסף עבור רענון החומר. בהתאם לכך, במהלך תכנית הלימוד ישנם 24 'תרגולים חוזרים', המיועדים לביצוע של כל המבחנים והפרקים פעם נוספת, במטרה להכיר את הפרקים והמחנים טוב יותר ולהעלות את הציונים בכולם. ניתן לומר כי התכנית מותאמת עבור תלמידי 3 יחידות במתמטיקה, שממוצע ציוניהם בכל המקצועות יחד עומד על 70 ומטה.

שיהיה בהצלחה,

צוות אפליקציית צו ראשון!

צה"ל השיק – לומדה חדשה להכנת מלש"ב'ים למבחני הדפ"ר

אנשי חינוך, הורים ונערים רבים פונים אלינו לאחרונה עם הידיעה שצה"ל השיק לומדה חדשה להכנת המלש"בים למבחני הדפ"ר!
אז כמו תמיד, יצאנו לבדוק את כל המשמעויות בשטח ובעיקר, יצאנו לבדוק אם כבר אין לנו זכות קיום 🙂

Read More »

שנות הלימוד – הצה"ר

מהו הצה"ר? מה משמעות ציון שנות הלימוד? השפעת הציון על הסיכוי לקבל תפקיד משמעותי בצה"ל. מה כדאי לענות ומה לא?

Read More »
דפ"ר 90 קב"א 56 אפליקציית צו ראשון

דפ"ר 90 – זה אפשרי!

מבחן הצו הראשון הוא מבחן שישפיע על כל השירות הצבאי שלכם! היכנסו וקבלו הסבר מפורט כיצד ניתן לקבל דפ"ר 90 באמצעות תכנית אימון ממוקדת ועדכנית.

Read More »

להודעות - 050-3603444

COPYRIGHT © 2020 TZAV RISHON

התחל שיחה
יש לכם שאלה?
היי, איך אוכל לעזור?