fbpx
המדריך המלא לצו ראשון לשנת 2020

הדרך שלך לשירות צבאי משמעותי ממשיכה עם אפליקציית יום המא"ה

הכנה מדוייקת לתחנת המבחנים הפסיכוטכניים ביום המא"ה

אפליקציית יום המא"ה

אם אתם כאן, כנראה שאנחנו כבר מכירים והוכחנו לכם שאפשר להגיע להישגים מעולים עם אימון מדוייק ומתאים. באפליקציית יום המא"ה התמקדנו בהכנה מדוייקת ועדכנית עבור תחנת המבחנים הפסיכוטכניים שמתבצעים ביום המא"ה. אנחנו יודעים שאין לכם זמן מיותר ולכן התמקדנו הפעם בהכנה שתכלול שחזורים כמה שיותר מדוייקים – בהתאם למה שהיה בפועל לנערים שבצעו את תחנת המבחנים הפסיכוטכניים ביום המא"ה, החודש. האימון באמצעות ההכנה, ישפר את הביצועים שלכם במבחנים השונים ויביא לתוצאות באופן מיידי. מעבר לכך, ההכנה תשפר משמעותית את סיכוייכם להגיע לתפקיד איכותי, מרתק ומאתגר. אנחנו מזמינים אתכם להתחיל את ההכנה כבר היום.

מה מייחד אותנו

עדכניות

את המידע עבור האפליקציה, לרבות המבחנים, התרגולים והשאלונים אנו מעדכנים וממשיכים לעדכן לפחות אחת לחודש על בסיס שחזורים של נערים ונערות מתוך במבחן האמיתי והכל בהתאם לשינויים החלים במבחני יום המא"ה.

אמינות

ערכת ההכנה שלנו נכתבה על ידי מומחים המכירים היטב את הליכי המיון והשיבוץ בצה"ל. כמו כן, הערכה נבדקה על ידי נערים ונערות שביצעו את מבחני יום המא"ה האמתיים ולאחר מכן, נתנו משוב מלא על איכות ההכנה והדמיון בינה לבין "הדבר האמיתי". הליך זה מבטיח כי מדובר בערכת ההכנה האמינה והטובה ביותר בשוק.

מכווני מטרה

המטרה שלנו היא ההצלחה שלכם. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי שאתם תקבלו את ההכנה הטובה ביותר, אשר תאפשר לכם להגיע להישגים הטובים ביותר והתוצאות מדברות בעד עצמן: נערים שסיימו את כל השאלות באפליקציה, שמרו על ממוצע ציונים של 3 ומעלה (בציון שנע בין 1-5) בכל מדדי יום המא"ה שניתנים בהתאם לתחנת המבחנים הפסיכוטכניים.

מחיר משתלם

בהשוואה בין ערכות ההכנה השונות הקיימות בשוק, תוכלו למצוא מגוון מחירים גבוהים יותר. השמירה על המחיר הנמוך של האפליקציה מגיעה כדי לאפשר לכל האוכלוסיות הכנה ליום המא"ה במחיר שווה לכל נפש, ללא התפשרות על האיכות.

אז למה בכלל להתכונן ליום המא"ה?

כולם היום מתכוננים ליום המא"ה וכיוון שיום המא"ה הוא תחרותי, מי שלא מתכונן, מוריד לעצמו את הסיכוי שיצליח. תקופת השירות הצבאי היא תקופה ארוכה וקריטית אשר יכולה להיות תקופה משמעותית ומאתגרת (ולפעמים גם מקפצה משמעותית לאזרחות). ההכנה ליום המא"ה תשפר את הסיכויים שלכם להגיע להישגים גבוהים יותר וכך לקבל את התפקידים האיכותיים ביותר הקיימים בצה"ל.

פיצ׳רים

אפליקציית יום המא"ה מציעה מגוון רחב של פיצ׳רים אשר נועדו לתת לכם ממשק נוח ומעוצב עם תכנים איכותיים אשר יביאו אתכם מוכנים בצורה הטובה ביותר ליום הצו הראשון

סימולציות ומבחנים

לרשותכם עומדים 9 מבחנים שונים, הכוללים יחד עשרות שאלות, בליווי הסבר מלא לכל שאלה. מדובר בשאלות שנאספו מתוך שחזורים של המבחן האמיתי בכל חודש, למשך שנה, בכל נקודת זמן. כלומר: אנו משקיעים את מירב המאמצים בעדכון השאלות הקיימות מתוך שחוזרים עדכניים ולא בהוספת שאלות חדשות והגדלת מאגר השאלות, כי אנו מבינים שמשאב הזמן שלכם הוא מוגבל ולכן אנו מתמקדים באיכות השאלות ולא בכמות השאלות.

עיצוב מודרני

האפליקציה מעוצבת באופן נוח ונגיש למשתמש. כל תכני ההכנה ממוקמים במסך הראשי, באופן המאפשר לכם לראות שאתם אכן מתקדמים ומשתפרים


ניבוי נתונים

אפליקציית יום המא"ה מאפשרת לכם לנבא את כל נתוני יום המא"ה שניתנים על בסיס המבחנים הפסיכוטכניים, על ידי שקלול הביצועים שלכם בסימולציות השונות.

0
לקוחות מרוצים
0
ביקורות חיוביות
0
לייקים
0
הורדות בגרסת אייפון ואנדרואיד

הורידו עכשיו

והתחילו לשפר את הסיכויים שלכם להצליח בתחנת המבחנים הפסיכוטכניים ביום המא"ה

ניתן להוריד את אפליקציית יום המא"ה בכל פלטפורמות המובייל והמחשב

צרו איתנו קשר ונשמח לסייע!

להודעות - 050-3603444

COPYRIGHT © 2022 TZAV RISHON

התחל שיחה
יש לכם שאלה?
היי, איך אוכל לעזור?