fbpx
המדריך המלא לצו ראשון לשנת 2020

צו ראשון – כמה זמן זה לוקח?

מעודכן בהתאם להליכי המיון החדשים – 2022

יום הצו הראשון אורך בממוצע כ-4 שעות, במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב, לא תספיקו לסיים את הצו הראשון ביום אחד ויזמינו אתכם ל"השלמת הליכים" ביום אחר. 

תחנת אימות הנתונים מתבצעת כיום מבעוד מועד, מול מחשב, בבית והיא כוללת את אימות נתוני משרד הפנים, הבריאות והחינוך. במסגרת תחנה זו נקבע ציון שנות לימוד-הצה”ר ולאחריו מתבצע מבחן עברית טלפוני. התהליך כולו עורך כ-30 דקות בממוצע. 

תחנת הראיון האישי עורכת 35 דקות בממוצע. תחנת המבחן בפסיכוטכני עורכת שעה ורבע בממוצע. תחנת המיון הרפואי עורכת 10 דקות בממוצע. בסך הכל, שלוש תחנות שמתבצעות באופן פרונטאלי ביום הצו עצמו, שעורכות יחד שעתיים בממוצע.

לחסוך זמן בקלות

אז איך מגיעים למצב שיום הצו הראשון אורך לכל הפחות כ-4 שעות?! התשובה לכך, היא שמעבר לתור הרגיל שיש לכל תחנה, יש נערים רבים שמגיעים ללא המסמכים הנדרשים וכתוצאה מכך, ממתינים זמן רב בתור ומעכבים את הבאים אחריהם.
כדי לחסוך זמן אנו ממליצים לכם להגיע חצי שעה לפני הזמן שנקבע לכם בצו, לאחר שהעברתם למיטב את כל המסמכים הנדרשים במייל וכן הגעתם עם העותק המקורי של המסמכים יחד אתכם. 

שאלון צו ברשת

כאמור, שאלון "צו ברשת" – הלוא הוא תחנת אימות הנתונים, הוא שאלון שתפקידו להחליף חלק משמעותי מתחנת אימות הנתונים המתקיימת במהלך יום הצו הראשון. מהלך שצמצם זמן המתנה רב ולכן אנו ממליצים למלא אותו בקפידה. השאלון מיועד לתלמידי כיתה י"א, הנמצאים לקראת ביצוע הצו הראשון והוא כולל ארבעה חלקים: אימות נתוני משרד הפנים, אימות נתוני ההשכלה שרכשתם ושאתם מתכוננים לרכוש עד סיום כיתה י"ב, מידע על משפחתכם ואפשרות לעדכן את הצבא על קיומו של אבחון דידקטי/פסיכו-דידקטי במידה ואכן יש בידכם אבחון כזה.

שימו לב!
השאלון נסגר מספר ימים לפני תאריך הצו הראשון. בהמשך לכך,
אם דחיתם את מועד הצו, השאלון ייפתח וייסגר בהתאם.
שיהיה בהצלחה!

צוות אפליקציית צו ראשון

צה"ל השיק – לומדה חדשה להכנת מלש"ב'ים למבחני הדפ"ר

אנשי חינוך, הורים ונערים רבים פונים אלינו לאחרונה עם הידיעה שצה"ל השיק לומדה חדשה להכנת המלש"בים למבחני הדפ"ר!
אז כמו תמיד, יצאנו לבדוק את כל המשמעויות בשטח ובעיקר, יצאנו לבדוק אם כבר אין לנו זכות קיום 🙂

Read More »

שנות הלימוד – הצה"ר

מהו הצה"ר? מה משמעות ציון שנות הלימוד? השפעת הציון על הסיכוי לקבל תפקיד משמעותי בצה"ל. מה כדאי לענות ומה לא?

Read More »
דפ"ר 90 קב"א 56 אפליקציית צו ראשון

דפ"ר 90 – זה אפשרי!

מבחן הצו הראשון הוא מבחן שישפיע על כל השירות הצבאי שלכם! היכנסו וקבלו הסבר מפורט כיצד ניתן לקבל דפ"ר 90 באמצעות תכנית אימון ממוקדת ועדכנית.

Read More »

להודעות - 050-3603444

COPYRIGHT © 2020 TZAV RISHON

התחל שיחה
יש לכם שאלה?
היי, איך אוכל לעזור?